Zbor anulat sau întârziat? | Cum functioneaza
Vă oferim consultanță și reprezentare pentru obținerea unor despăgubiri în cuantum de până la 600 euro, de la companiile aeriene, pentru zbor anulat, amânat, refuz la îmbarcare sau bagaje pierdute sau deteriorate. Formularul se completează rapid și ușor, iar procedura nu implică factori de risc sau costuri pentru tine, cu șanse ridicate de succes.
zbor amanat, zboruri anulate, refuz imbarcare, compensatie zbor, compensatii zboruri, bagaje pierdute, negociere zbor, drepturi pasageri, drepturile pasagerilor, zboruri amanate, zbor anulat, compensatie zbor anulat, compensatie zbor amanat, compensatie bagaje pierdute, compensatie refuz la imbarcare, obtinere compensatie, refuz îmbarcare, compensație, bagaje pierdute, negociere, drepturi pasageri
16436
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16436,unselectable,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.9,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Cum funcționează

Cum funcționează și pașii de urmat

Completarea și verificarea prealabilă a cererii

Vrei să știi dacă datele zborului tău îți oferă posibilitatea de a obține o compensație? Completează formularul online de pe site-ul nostru. Durează doar un minut și te asigurăm că informațiile tale vor fi folosite strict pentru soluționarea cererii, în condiții de confidențialitate și profesionalism. Completarea cererii nu implică nici un cost pentru tine. Noi îți vom răspunde în maxim 48 de ore. În acest timp, echipa noastră va realiza demersurile necesare, pentru a afla circumstanțele care au afectat zborul tău și dacă există probabilitatea legală ca cererea ta să fie soluționată favorabil.

Încheierea contractului de reprezentare

În situația în care în urma verificării prealabile realizate de către echipa noastră, apreciem că cererea ta este eligibilă pentru obținerea compensației, îți vom comunica Contractul de reprezentare și îți vom solicita să ne transmiți orice alte înscrisuri sau date cu privire la zborul tău, pe care le deții și pe care nu le-ai furnizat cu ocazia completării cererii.

Negocierea cu compania aeriană

Ulterior obținerii tuturor informațiilor necesare privind zborul tău, vom formula cererea de despăgubire, cu trimitere la toată legislația pertinentă și o vom comunica companiei aeriene. În această etapă vom susține cererea în fața ei și vom încerca, prin toate demersurile necesare, obținerea compensației cuvenite.

Acționarea în judecată

În situația în care compania aeriană, în ciuda tuturor eforturilor noastre, va refuza plata compensației, vom introduce o cerere de chemare în judecată. În această situație, în funcție de țara în care se va afla instanța competentă, este posibil să îți solicităm încheierea unui nou contract de reprezentare. Toate costurile vor fi suportate integral de noi.

Plata Compensației

În termen de maxim 3 zile de la data primirii banilor, îți vom trimite, prin e-mail, factura privind onorariul nostru, în cuantum de 25% și vom efectua plata compensației, în cuantum de 75% din cuantumul total încasat, prin transfer bancar. În situația în care transferul banilor implică anumite comisioane bancare, acestea vor fi suportate de către tine. Dacă dorești plata prin altă modalitate decât transfer bancar, ne poți comunica modalitatea aleasă. După efectuarea plății, îți vom trimite prin e-mail dovada efectuării acesteia.

error: Content is protected !