Zbor anulat sau întârziat? | Întrebări frecvente
Vă oferim consultanță și reprezentare pentru obținerea unor despăgubiri în cuantum de până la 600 euro, de la companiile aeriene, pentru zbor anulat, amânat, refuz la îmbarcare sau bagaje pierdute sau deteriorate. Formularul se completează rapid și ușor, iar procedura nu implică factori de risc sau costuri pentru tine, cu șanse ridicate de succes.
zbor amanat, zboruri anulate, refuz imbarcare, compensatie zbor, compensatii zboruri, bagaje pierdute, negociere zbor, drepturi pasageri, drepturile pasagerilor, zboruri amanate, zbor anulat, compensatie zbor anulat, compensatie zbor amanat, compensatie bagaje pierdute, compensatie refuz la imbarcare, obtinere compensatie, refuz îmbarcare, compensație, bagaje pierdute, negociere, drepturi pasageri
14968
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14968,unselectable,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.9,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Întrebări Frecvente

Ce face echipa zboramânat.ro pentru obținerea acestor despăgubiri și nu pot face singur?

Echipa noastră furnizează servicii menite să vă ușureze munca. Prin colaborarea cu noi, economisești timp, efort și bani, toate necesare pentru completarea numeroaselor cereri, pentru obținerea de informații de la diverse instituții/părți implicate, pentru negocierea și susținerea cererii  și riscați să pierdeți o sumă considerabilă de bani, dacă chemați în judecată compania aeriană și pierdeți procesul. În plus, datorită specializării noastre, avem acces mai facil la: datele de zbor, datele privind condițiile meteorologice, precum și la legislația și jurisprudența națională și europeană relevantă în domeniu. Prin folosirea acestor cunoștințe și prin depunerea tuturor eforturilor necesare, creștem șansele ca dreptul dumneavoastră la obținerea despăgubirii să fie recunoscut.

Care sunt documentele necesare pentru soluționarea cererii?

Avem nevoie de un set de înscrisuri, precum: dovada rezervării zborului, biletele de avion etc. Ai posibilitatea de a încărca aceste acte la momentul completării cereii online sau le vei putea trimite prin e-mail la solicitarea noastră. În cazul în care după analizarea cererii de către echipa noastră, vom aprecia că cererea poate fi soluționată favorabil, îți vom comunica un contract de reprezentare.

În cât timp pot formula o cerere pentru obținerea acestor despăgubiri?

Perioada în care poți solicita plata acestor despăgubiri depinde de la o țară la alta.Termenul se calculează de la sfârșitul anului, în care ai avut zborul. În majoritatea țărilor din Uniunea Europeană, poți solicita despăgubiri, într-o perioadă de maxim 3 ani de la data zborului. De exemplu, dacă zborul a fost în data de 15.02.2018, atunci vei avea dreptul de a solicita despăgubiri până în data de 31.12.2021.

Pot să formulez o cerere și în numele altei persoane?

Da, poți formula o cerere și pentru alte persoane, care au avut zborul programat în cadrul rezervării tale. De asemenea, orice alte persoane de pe rezervarea ta pot completa cererea online.

Cât de mult va dura procesul de soluționare a cererii?

Timpul de soluționare a cererii depinde de la caz la caz. O cerere poate fi soluționată în câteva săptâmâni sau poate în câteva luni sau un an. Fiecare cerere necesită un timp de soluționare diferit, în funcție de împrejurările de fapt, de  aspectele juridice ridicate sau în funcție de politica companiei aeriene. Noi te vom informa cu regularitate despre stadiul și modul de soluționare a cererii.

Cum pot obține informații despre stadiul de soluționare a cererii?

De îndată ce obținem informații noi despre stadiul de soluționare a cererii tale, te vom informa prin e-mail. Dacă nu ai primit informații noi, înseamnă că nu există actualizări cu privire la stadiul de soluționare a cererii. Cu toate acestea, ai posibilitatea de a ne scrie sau de a ne contacta telefonic pentru a afla stadiul de soluționare a cererii tale.

Există costuri suplimentare în cazul nesoluționării cererii pe cale amiabilă și formulării unei cereri de chemare în judecată?

În cazul în care compania aeriană refuză acordarea compensației sau acceptă acordarea acesteia, în alt cuantum, decât cel cuvenit, vom solicita obligarea companiei aeriene la îndeplinirea acestei obligații, prin formularea unei cereri de chemare în judecată, adresată instanțelor competente. Pentru reprezentarea în această fază, vă vom comunica un nou contract de reprezentare.

 

Această procedură implică mai multe costuri, dar toate acestea vor fi suportate de către compania noastră. În cazul obținerii unei soluții favorabile în instanță, noi îți vom restitui 75% din despăgubirea cuvenită, cu retragerea comisionului nostru în cuantum de 25%.

Ce se întâmplă dacă compania aeriană mă va contacta după ce echipa zboramânat.ro a formulat o cerere pentru despăgubiri în numele meu?

Când ai apelat la ajutorul oferit de echipa noastră și compania aeriană te contactează direct, trebuie să ne contactezi imediat. Dacă echipa noastră a început deja demersurile pentru soluționarea cererii și compania aeriană îți va asigura plata directă, noi vom  emite factura pentru contravaloarea costurilor suportate până în acel moment, în conformitate cu prevederile în acest sens din cadrul contractului de reprezentare.

Garantează zboramânat.ro obținerea despăgubirii?

Echipa noastră nu garantează obținerea despăgubirii, dar te asigurăm că vom folosi toate cunoștințele noastre și vom depune toate diligențele și eforturile necesare pentru obținerea unui rezultat de succes.

error: Content is protected !